Thursday, June 4, 2009

assalamulaikum.............

buat pertama kali dlm hidup aku tulis kat blog..mula2 x pandai sgt tapi buddy pair aku tolong.
Ari ni ari yg paling penat buat aku..ramai sgt org...alhamdulillah.. masyuk la ckit. ari jugak ari yg paling aku benci dlm bulan ni.. duit aku kena potong SEWA LALUAN Rm 1500.00. entahlah...sabar je lah.

Pasal meeting aku ari geng semua nya berjln dgn lancar pd pertengahannya. Tengku x turun yg turun mejar ( B ) Randhir. pd mula aku kena marah sbb penampilan aku agak selekeh ( mmg selekeh pon pakai selipar). sebenar kasut aku tinggal kat umah bini aku kat kl sbb 2 aku pakai selipar. mengamuk singh 2 kat aku. aku buat dono je..bere bro. salah gua gak..tapi bila mesyuarat berjalan aku kena puji sbb idea dan cadangan aku munasabah dan byk membantu syarikat utk dptkan duit. kembang kejapla... singh puji aku. lps 2 aku tanyala bila komisyen tiket nak naik .... tang 2 je..dia org dah gelak2. aku gelak gakla..

singh 2 pelik mcm mana aku boleh tahu mcmana nak cari laluan yg buat duit siap dgn statistiknya..aku pun buat bodo jela ( mmg Aku pun X Pandai sgt ). mmg keja aku dulu buat duit utk syarikat..ok lah geng ni aje aku sharing dgn kou org

1 comment:

  1. akhirnya, hang berjaya tulis blog rosdi!

    Sejuta langkah bermula dgn satu langkah!

    Dah bawak BMW 7 series nanti jgn lupa janji hang ;-)

    Sharing dari semua amat-amat-amat dialu2kan. apalagi.

    tapi kami tau ada yang tak menang tangan buat masa ni pasal tgh develop team sebelum menjadi CEO (ada lebih masa skit utk blogging)

    ok kita teruskan usaha.

    Hidup Usahawan!

    ReplyDelete