Saturday, June 6, 2009

Promosi di House of Healin




Hello semua,

1. Di House of Healin Kepala Batas kami tengah nak cuba tingkatkan jumlah kedatangan ke kedai dengan meramaikan orang yang tahu Kami ada di Kepala Batas.

2. Pertama Kami telah design banner (gamba banner tu warna x betul, mungkin blog ni x support warna sebenar:-) baru dan berazam meletakkan 10 banner baru setiap bulan di lokasi yang strategik. Dulu masa sesi coaching berjalan dengan 5 banner sahaja telah naikkan sale kepada 2 x ganda.

3. Kedua Melancarkan pemeriksaan Kesihatan DMS di outlet kami. Dengan kaedah ini pelanggan dapat memeriksa tahap kesihatan organ dan tenaga secara menyeluruh. Keistimewaan DMS dapat menganggarkan risiko penyakit yang mungkin dialami jika keadaan pelanggan berterusan spt sekarang. Disamping dpt mengesyorkan perubahan2 utk memulihkan diri termasuk pengambilan supplemen HEALIN yg sesuai.

Pemasara DMS:

1. Pelanggan target permulaan ialah pelanggan di dalam database. maklumat dan promosi dihantar melalui sms:

sms1
BERITA BAIK, KESAN simptom2 peringkat awal penyakit SKRG& CEGAH dgn teknologi terkini Digital Meridian System(DMS),RM35, analisis 90% tepat(No.RUJ NR570) HEALIN

sms2
PROMOSI TEMPAHAN AWAL,Tempah KHIDMAT ANALISA DMS sekarang(RM20) untuk HADIAH produk terbaru SABUN MIRAKEL(RM12)-cegah iritasi& rawat kulit, tamat 31/7/09 HEALIN

Selepas menghantar sms kami menerima 4 tempahan. esoknya, kami mendapat jumlah tempahan 9 orang walaupun belum dimulakan. alhamdulillah. inilah sebab saya tuliS post ini nak sharing kegembiraan ini. Saya menganggarkan jika mendapat 71 tempahan lagi akan balik modal sebelum membeli alat itu (RM3100).

Count Down Tempahan DMS: 46 tempahan (last updated 16/7/09)


Hidup Usahawan!


No comments:

Post a Comment