Wednesday, September 23, 2009

Response Dari Coach 1 utk Zie & Team

Salam Zie...Saya ada terima beberapa SMS yang lalu dan dah reply. Terima tak? Nak double check coz takde response kembali lepas tu.. risau i dah salah anta sms tu..Saya kagum dengan kekuatan semangat keusahawanan zie. Kekuatan mental dalam tetap fokus. Ketabahan hati dalam menerima ujian getir ini. Ingat lagi tak kata2 " Keusahawanan sebenar teruji di bawah tekanan".. and saya rasa zie telah memahami dan menghayati prinsip ini..

Bagi Team yang lain.. support anda amat diperlukan masa ini untuk menyokong zie.. bagi zie, ini masa terbaik untuk terus sharing dan mengizinkan team bersama menyokong.. teruskan beri keizinan sebagaimana zie buat sekarang. Tahniah coz zie tidak menjadikan situasi zie sebagai "mangsa" keadaan. Sebaliknya terus berhadapan dengan cabaran dan berhadapan dengan PUNB walau dalam suasana tidak sihat secara fizikal.

Walau bagaimanapun, pls jaga cek yang dikeluarkan agar tidak lagi bounce.. sebaik 3x returned cek dlm 1 tahun, akaun semasa ditutup dan blacklisted Bank Negara utk 1 tahun.. cadangan saya adalah x issue cek bank tersebut lagi,cxl semua cek yang telah diisue, tukarkan cek tersebut dengan cek akaun baru dan segera buka akaun di bank lain agar tak bounce kali ke-3.kalau buka di bank baru, masih ada 3 x lagi. (Cadangan je..)Zie, pls teruskan semangat positif begini and keep me updated of your situation.

Peringatan kepada Team: Jangan anggap coaching dah tamat..sebaliknya 6 bulan bersama baru satu permulaan... I am always there for you if you all need me.. HIDUP USAHAWAN!!!

Makluman utk Team: No HP baru saya: 019-2220652No lama masih aktif tapi dh jd spare je.. pls UPDATE k.

"SELAMAT HARI RAYA, Maaf Zahir Batin"

2 comments: