Wednesday, May 20, 2009

Deklarasi Norazimas Yusof

Deklarasi Perniagaan

Sebelum 31 Dec 2009 ini saya akan pastikan mi kuning jenama Mee Mujahid akan sampai ke area KL n Selangor......Sopi tolong akak jadi agen boleh ek.

Deklarasi Peribadi

Sebelum 31 Dec 2009 ni saya nak bawa famili ke Sarawak dan kenalkan dengan buddy pair n her beloved husband. So Maz tunggu Zie bawak askar2 zie pi sana. Stand by penginapan dengan makanan ye. Takut cukup duit tambang je :)

So sahabat yang dikasihi semua meh kita kongsi declaration kita. Nanti kita boleh sama-sama ingatkan.

7 comments:

  1. Tahniah Kak Zie kerana yang pertama buat deklarasi.

    ReplyDelete
  2. Good luck zie....prepare bagus2 production kasi pecah (cover habis) market perak dulu past baru rasa steady nak pg market kl atau selangor...anyway anylise betul2 br pergi market jauh2

    ReplyDelete
  3. deklarasi ni tak SMART. MUAHAHAHA!

    ReplyDelete
  4. sopy, macam mana nak bagi SMART?

    ReplyDelete
  5. TQ semua bagi komen.

    Sebenarnya bukan saya tak nak tembus dan pecah pasaran Perak dulu. Problem menjual mi muslim ni adalah ketahanan nya 3 hari sahaja. So sasaran saya adalah tokey2 hub halal ni. Di sebelah Perak saya rasa kurang sangat kesedaran tentang halal ni. Memang cabaran yang hebat bagi saya sebenarnya. So banyak lah baby step yang saya tengah rancang. Cuma nak share dengan sahabat semua sasaran saya adalah peniaga atau individu yang memang amat mementingkan kesucian dan kehalalan sesuatu produk. Sikap orang Melayu sebenarnya menyanjung tinggi produk keluaran bangsa lain. Takut sangat dan dengki kalau bangsa sendiri maju.

    ReplyDelete
  6. Dengan izin Kak Zie nak komen skit,

    Nak sampai ke KL & Selangor kepada berapa buah kedai/agen.

    itu saja :-)

    ReplyDelete
  7. Apa Plan Tindakan baby step K.Zie untuk bulan May/Jun ni?

    ReplyDelete