Thursday, May 14, 2009

Sms Dari Coach lagi

tengah2 aku nak pegi print poster aku, tiba2 hp aku berbunyik. kali ni hp masuk duit (hp ni akan berbunyi tiap kali ada org bg duit kat aku). Aku da nak happy dah, rupe2nya dari coach, "just let u know, satu2nya pekerja syikin baru berhenti. cabaran2."

ish! kesian plak kat kwn2 aku ni. nanti la dtg jumpa aku, kita borak2.

kepada syikin, kalo org da berenti tu, cari jelah pekerja baru. kalo tak jumpa gak, kawen, suh laki ko jaga kedai. kan senang. almas bleh je! x gitu?

3 comments:

  1. salam sume...ai buddy pair..hope korang sume sehat n b'semangat jalankan aktiviti biz msg2..tq laa ats keperihatinan kwn2 ngan mslh kegawatan pekerja yg ngah ekin alami skrg ni..tp insyaallah..akan ada yg menyerah diri tk bekerja ngan bos yg berwawasan ni..hehehe..
    perancangan buat ms skrg ni dah promote jawatan kosong kat luar premis n tny2 member sape2 yg nk keja..alhamdulillah ada yg dh isi borng tk jawatan kosong tu..tp biarlah ekin tapis2 dulu..calon yg tul2 layak tu lum ada lg tp insyaallah akan ditemui 2-3 ari lagi..

    Thanks pada muhammad, Rosdi, Saufi, Ayu, Kak ainizal n my best buddy pair ngan suggestion bernas dr korg sume..

    To tuanpunya alamaya..t kita jumpa ari selasa ni..new info pls inform me ASAP....

    ReplyDelete
  2. Aslkm... apa habaq sume... Tahniah saya ucapkan kpd Saufy krn Take Ownership dan mengadakan platform ini sebagai tool untuk team berkomunikasi, sharing dan support!! Saya amat berbangga melihat perkembangan semua ahli Team yang mula Sinergi dan mula ke arah Usahawan Jaringan (Networking).. Teruskan bersatu kerana banyak maanfaatnya bersama... HIDUP USAHAWAN!!!

    ReplyDelete