Friday, October 30, 2009

Apa yang korang kenal mengenai Fizzi?

Assalamualaikum teman-teman seperjuangan..

Disini saya yang bernama Mohammad Hafizi b Mohd Radzi ingin memohon jasa baik teman buddy pairs serta rakan-rakan buddies yang juga saya anggap sebagai coach in the making, untuk memberikan sedikit ulasan ikhlas mengenai diri saya.. maksud saya bukan diri anda sekelian.. tetapi untuk diri saya yang bernama seperti diatas. Tulislah dalam ruangan komen pandangan ikhlas teman-teman terhadap diri saya samada personaliti, sikap, perangai, mahupun apa sahaja mengenai diri saya. Saya sedia untuk menerima segala kritikan dan pandangan ikhlas samada positif ataupun negatif. Harap teman-teman seperjuangan dapat memberikan respon segera mungkin.

Sambil-sambil tu tontonilah iklan yang menjadikan saya GLAMOR suatu masa dulu..Glamor giler..



yang benar..
Fizzi
The New IM Millionaires in the making..
http://mohdhafizi.com
www.websegera.my

ps: IM - Internet Marketer

No comments:

Post a Comment