Wednesday, November 4, 2009

Pls download this ebook..

Assalamualaikum kengkawan...
Saya baru mencipta satu ebook mengenai pelaburan internet vs perniagaan internet. Ebook ini adalah berdasarkan kepada pengalaman pahit saya pernah terjebak dalam skim haram ini. Semuanya telah saya muatkan dalam ebook ini. Harap kengkawan download dan baca ebook ini. Kemudian saya minta tolong jasa dan budi baik kengkawan untuk beri komen terhadap hasil saya ini. Sesiapa yang beri komen akan saya muatkan dalam ruangan tertimonials review pembaca ebook ini. Buat pengetahuan ebook ini belum lagi dilancarkan. Maka saya beri penghormatan kepada kengkawan untuk mendapatkan ebook ini sebelum ia dilancarkan kelak. Kemungkinan ebook ini akan dijual pada harga RM37.

Sambil-sambil itu ada iklan dari penaja rancangan. Tips untuk mengelak dari virus H1N1.





Ps: Tahniah kepada Mad kerana berjaya bukak lagi satu cawangan.. opsss.. cawangan kedai dia daaaa. bukan 'cawangan' lain haaa....

4 comments:

  1. satu usaha yang bagus...harap ianya dapat dilancarkan...maybe penampilan/artwork/layout ebook hang ni boleh di menarikkan lagi..maybe perlu gambar/jadual/rajah yang menarik...

    ReplyDelete
  2. Yup.. design akan berubah apabila ianya dilancarkan nanti.. apapun dah download? Download segera.. sebab ia tidak akan dapat didownload apabila ianya sudah dilancarkan nanti.. Ia adalah satu pendedahan kearah perniagaan internet..dan juga pembongkaran kes-kes pelaburan internet haram..so download segera..
    ps: bagi tau segera jika ada masalah download..

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Saya hampir-hampir terpengaruh dengan pelaburan internet ni. Ebook ni banyak memberi pengetauhan kepada saya. Tapi saya memang puji la kat hafizi ni dalam bz jual bantal sempat juga tulis buku ek. Hebat memang hebat

    ReplyDelete
  4. Salam Bro...

    Tahniah atas sumbangan Fizi kepada Team...

    I am so proud of you...

    Teruskan perjuangan...

    Cabaran saya pada you (dengan izin)..

    Jadikan Impian Jutawan Internet satu realiti!!

    Take Care.. HIDUP USAHAWAN!!

    ReplyDelete